Niepoprawny adres URL.

Brak autoryzacji użytkownika.

Brak uprawnień do zasobów.

Podana strona nie istnieje.

Błąd aplikacji. Spróbuj ponownie.

Potwierdzasz wykonanie operacji?

Program partnerski Groupon

Dlaczego warto wybrać Program Partnerski Groupon

Program partnerski Groupon. Zacznij zarabiać na swojej stronie internetowej.

Opis programu partnerskiego Groupon

Google: NIE | Facebook: NIE | Motywacja: NIE



Zakazy obowiązujące wydawców.

Nie akceptujemy:

Kampanii typu post view. Prowizja naliczana będzie jedynie od sprzedaży wygenerowanych post clik
ramek typu iFrame, reklam pop up/ pop under,
warstw, reklam typu site under,
kopiowania wyglądu i treści naszej strony,
stron pornograficznych,
stron zawierających treści obraźliwe, erotyczne, ekstremistyczne, radykalno- polityczne,
stron szkalujących osoby lub z treścią nieodpowiednią dla osób niepełnoletnich,
stron z torrentami lub stron przekierowujących do nich,
stron wykorzystujących subdomeny,
ingerowania, zmieniania lub maskowania naszych linków,
bezpośredniego linkowania do stron Groupon (groupon.pl/citydeal.pl),
kampanii i reklam przez aplikacje na smartphonach,
kampanii i reklam typu SEM w szczególności AdWords wykorzystujących naszą markę,
tworzenia reklam na Facebooku z naszymi ofertami, logiem lub nazwą,
tworzenia fanpages na Facebooku z naszą marką, ofertami, nazwą lub logiem,
publikowania ofert lub wykorzystywania naszej marki na Twitterze i Blipie,
pozycjonowania z wykorzystaniem naszej marki,
stron będących agregatorami ofert zakupów grupowych,
systemów bonusowych, płatnych maili, stron typu cash back, liczników odwiedzin i podobnych,
Nie zezwalamy na promowanie naszych Ofert Premium. Prowizja od sprzedaży wygenerowanych w ten sposób nie zostanie wypłacona,
Nie zezwalamy na wykorzystanie naszych ofert, loga lub nazwy w jakimkolwiek konkursie lub loterii,
Znakowanie deali logiem Groupona jest obowiązkowe.

Zakazy dotyczące mailingów. Nie zezwalamy na:

użycie słowa „Groupon” w treści HTML, nazwie zdjęcia, linku do zdjęcia, treści i tytule mailingu,
wszystkie elementy graficzne muszą być zapisane na serwerze wydawcy,
zabrania się użycia „Groupon” jako nadawcy mailingu. Wydawca musi uzupełnić pole nadawcy: „Nazwa wydawcy poleca”.

Zakazy dotyczące działań Mobile. Nie zezwalamy na:

działania SMS/MMS
strony będące agregatorami zakupów grupowych
strony nie dzialające/ nie przystosowane do urządzeń mobilnych
wykorzystanie sieci mobilnych takich jak: Adsmobi, Adfonic, Admob, Millennial Media, Mobfox, iAd, Inmobi, (wszystkie sieci muszą zostać zaakcpetowane przez Groupon, w przeciwnym razie ich sprzedaże zostaną odrzucone a wydawca nie będzie mógł promować Groupona w przyszłości)
reklamy na stronach dotyczących hazardu

Złamanie któregokolwiek z zakazów będzie skutkowało niewypłaceniem prowizji od sprzedaży.

Stawki dla poszczególnych kategorii wynoszą:

Twoje miasto 9%
Wyjazdy 9%
Pozostałe 5%
Multikino 1,5%

Stawki zostaną naliczone w trybie offline podczas walidacji transakcji.


Życie plików cookie to: Twoje miasto i Shopping - 3 dni Travel - 7 dni

Opiekun kampanii/Campaign manager:

Katarzyna Leki (katarzyna.leki@cubegroup.pl)

Warunki programu

  • Domyślna stawka: 5% CPS
  • Twoje miasto: 12% CPS
  • Wyjazdy: 10% CPS
  • Pozostałe: 6% CPS
DOŁĄCZ DO PROGRAMU