Niepoprawny adres URL.

Brak autoryzacji użytkownika.

Brak uprawnień do zasobów.

Podana strona nie istnieje.

Błąd aplikacji. Spróbuj ponownie.

Potwierdzasz wykonanie operacji?

Historia aktualności

Zwiększenie sprzedaży w ramach sieci afiliacyjnej – jak skutecznie sprzedawać w Internecie?

Zwiększenie sprzedaży w ramach sieci afiliacyjnej – jak skutecznie sprzedawać w Internecie?

Czy zadajesz sobie pytanie - jak skutecznie sprzedawać w Internecie? Próbujesz różnych sposobów na zwiększenie sprzedaży ale wciąż nie jesteś zadowolony z efektów?  Chcesz wyprzedzić konkurencję, ale nie wiesz czy wybrałeś dobrą strategię? Wypróbuj nową formułę działań  opartą na sieci afiliacyjnej i …zacznij działać.  

Oto jej zasady:

Zbuduj relację

Relacja między tobą a czytelnikiem to absolutna konieczność. Pomyśl o niej jak o więzi, jaka łączy ciebie i twoich przyjaciół. Ilekroć przyjaciele polecają ci konkretny produkt, prawdopodobnie posłuchasz ich rady i go kupisz (zakładając, że jest ci potrzebny). Dlatego też, priorytetem powinno być stworzenie więzi z jak najszerszym gronem ludzi i uczynienie z nich twoich lojalnych czytelników. Receptą na solidną relację jest osobiste nastawienie – postaraj się by twoja osobowość znajdowała ujście w komunikacji z czytelnikami.

Wybierz właściwy produkt

Dlaczego miałbym kupić produkt, którego nie potrzebuję? Zadaj sobie to pytanie ilekroć starasz się wypromować konkretny produkt. Znajdź problem, z którym potencjalnie mogą zmagać się twoi czytelnicy, a następnie produkt, który skutecznie ten problem rozwiąże. Umocniona więź z czytelnikiem sprawi, że chętnie sięgnie on po rekomendowany przez ciebie produkt.

Zdobądź doświadczenie

Doświadczenie=sprzedaż

Przeczytałeś powyższe motto? W samej rzeczy – doświadczenie oznacza sprzedaż; z pewnością nieraz się o tym przekonasz. Ludzie, widząc twoje doświadczenie w zakresie danego produktu i zadowolenie z niego, chętniej go kupią. Dzięki temu będziesz w stanie przekazać im, co mogą zrobić z produktem po dokonaniu zakupu. Pozycja eksperta w oczach czytelnika stanowi niezwykły atut, pozwalający gronu twoich odbiorców na zadawanie pytań odnośnie produktów. Przełoży się to na wzrost ich zaufania i przekona do zakupu.

Udowodnij siłę swojego produktu

Skoro już poddałeś produkt testom, zademonstruj jego siłę. Zapewnienie ludzi o mocy twojego produktu i jego praktycznym zastosowaniu w rozwiązaniu konkretnego problemu utwierdzi ich w przekonaniu, że warto go kupić. Zastanów się przez chwilę jak możesz udowodnić skuteczność produktu czytelnikom.

Przekonaj ich!

Przy dostarczeniu licznych dowodów daleko idąca perswazja nie będzie konieczna, lecz mimo wszystko musisz przekonać klientów o konieczności zakupu twojego produktu – inaczej sprzedaż nie ma szans na powodzenie. Odpowiednim wyborem będzie użycie „call to action”. Nie spodziewaj się, że ktoś kliknie link afiliant jeżeli nie zasugerujesz mu tego w wyraźny sposób – nie wahaj się i poproś ich o to!

Czy to działa?

Pomyśl sam. Powiedzmy, że twój przyjaciel chce pomóc ci rozwiązać problem. Ma też doświadczenie w tym zakresie i potrafi udowodnić skuteczność produktu, który umożliwił mu rozwiązanie tego problemu. Jeżeli przyjaciel zasugeruje ci byś kupił ten produkt – odpowiedz sobie sam, jaka będzie twoja decyzja.

A więc, podsumowując – oto formuła:

Relacja + odpowiednio dobrany produkt + doświadczenie + dowód+ zachęta= $$$

Uwagi końcowe

Stosując się do powyższej formuły, będziesz w stanie wygenerować dużą sprzedaż w ramach sieci afiliacyjnej lub dla każdego innego produktu, jaki pragniesz wypromować.

Podziel się ze mną swoją opinią: czy twoim zdaniem ta formuła jest w stanie wygenerować większą sprzedaż? Jakie modyfikacje mógłbym wprowadzić by uczynić ją jeszcze bardziej skuteczną?

Notyfikacje systemowe

  • Nowa kampania Frisco.pl!

    Zapraszamy do nowej kampanii Frisco.pl! Stawki to 26 PLN CPO nowy klient, 4 PLN CPO klient powracający!

  • Nowa kampania Deichmann CPO!

    Zapraszamy do emisji nowej kampanii Deichmann - 18 PLN CPO!

  • Nowa kampania Keko.pl!

    Zapraszamy do nowej kampanii Keko.pl, jednego z najpopularniejszych sklepów zoologicznych. Stawka CPS - 4,5%!

  • Pizza Hut - nowy program

    Zapraszamy do emisji nowego programu Pizza Hut: http://system.salesmedia.pl/offers/view/1082
    Stawka: 5% CPS

  • bdsklep.pl - nowy program

    Zapraszamy do emisji materiałów reklamowych nowego programu bdsklep.pl
    Link: http://system.salesmedia.pl/offers/view/1084

  • Nowy program Ankiety wiek 15-17!

    Zapraszamy do nowego programu Ankiety 15-17! Rozliczanie jest za rejestrację do panelu osób w wieku 15-17 lat. Stawka 10 PLN!

  • eLoty.pl - nowy program

    Zapraszamy do emisji nowego programu eLoty.
    Link: http://system.salesmedia.pl/offers/view/1070
    Stawki: Loty krajowe 12 zł CPO
    Loty międzynarodowe 18 zł CPO
    Transatlantyckie 28 zł CPO

Pokaż starsze »